sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

Jotain sekalaista :D

Yks neljäsosa vaatteista..


Näin kummituksen D:

Nelliltä saatu <3

Tollanenki hame mulla olemassa :D

Jotenki alkaa harmittaa rahanpuute.. Ja kun niin, oon vielä alle 15 ja kaikialle on vähintää 10 km, niin kesätyöpaikka mahdollisuudetki on tosi harvassa.. Oon liian laiska tekemään asialle jotain, joten mä sain kuningas ajatuksen ja aloin setvimään vaatekaappia et jos löytys jotain myytävää, ja no, ei ollu maailman paras idea :DD Vaatekaappi nääs pursuu täysin yli ja vaatteita on tosi vaikee setviä. Mutta ehkä mä sitten saisin pikkasen käteistä, kun toi 10€ viikkoraha ei meinaa riittää kun joudun kaikki vaatteet ja muut ostaa itse..


Mutta siis huomenna  kattomaan mänttään Nellin, Nean ja Jasmin kanssa se The Tourist, kuulostaa ainaki tosi hyvältä leffalta :D. Ja niin, pakko sanoa et oli multa hyvä idea lähtee sinne leffaan, tuntuu et kaikki kaipaa jotain vaihteluu.. :3. Ja mänttä on just sopivan lähellä ja se teatteri on tosi suloinen :).




Suklaasuukoin Mary-Juliet

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti