maanantai 7. toukokuuta 2012

She's better than the girl of my dreams

Mun tekee mieli kirjottaa leffoista, tai no oon kamalan huono kirjottamaan mut et kerron jotain leffoja, mitkä on ollu ja on suosikkeja, oon katsonu vuoden sisällä ihan mielettömän paljon elokuvia, varmaan useamman sata, ja jotenki löytäny sen idean niissä. Mä ite kuulun siihen romanttiset-komediat kastiin, mut nyt tuntuu et haluun katsoo sellasia unelma elokuvia, sellasia mitkä on vaaleita ja tuntuu ihan toiselta maailmalta, vaikka ne oliskin realistisia leffoja niin silti sellasia miten sen sanois, taianomaisia, todellisuuspakoon sopivia. Jännä miten kuitenki noi leffat mitä mainitsen on melkein kaikki sellasia itkuleffoja, missä annetaan toivoo kuitenki, kai se on sit mulle jotenki tärkeetä.


ja nää kuvat on nyt vähän mistä sattuu.. :D


EXTREMELY LOUD INCREDIBLY CLOSE



 Käytiin Nellin kanssa katsomassa tää elokuviassa tässä jonkin aikaa sitten, me ei tiedetty leffasta _mitään ja ei ees osattu sen nimee kun mentiin ostaa lippuja, ja päädyttiinkin tonne ihan vanhingossa kun Titanic oli loppuun myyty. Ja ei kaduta yhtään, leffa oli sellanen missä vuorotellen nauratti ja itketti ja vaikka aihe ja koko leffa oli suhteellisen ahdistava nii siinä kuitenki pysy koko ajan mukana se toivo, ja missään vaiheessa ei tullut sellasta oloo että ei jaksa kattoo, päinvastoin mua harmitti kun se loppu.


VUOSAARI



 Menee ehkä hieman ylempään kastiin, vaikka tää oli todellakin itku leffa, tänkin kävin katsomassa muutama kuukaus sitten Jannin kanssa, ja en taaskaan tienny oikein mitään koko leffasta, mut nousi yheks suosikeista, kaikki on sanonu että tää oli sekava mut mä en huomannu. Mut kuitenkin oli loistava vaikka aika ahdistava, jännä et tykkäsin koska tää on niin erilainen kun todellisuuspakoleffat.


PS. I LOVE YOU

 Ps. I love you on ollu jo muutaman vuoden yks mun lempileffoista ja taaskin tässä on samoja syitä kuin ylemmissä, tässä myös mua ihastutti niin mielettömästi ton miehen käytös ja voisin kattoo tän vaikka kuinka monta kertaa.
 SISKO TAHTOISIN JÄÄDÄ



Paras suomalainen elokuva, ja ehkä paras elokuva kaikista, tykkään tästä ihan kamalasti. Tykkään siitä miten tää on kuvattu, tykkään päähenkilöiden roolihahmoista vaikka en jaksakkaan Siiriä, tykkään lavastuksesta, tykkään juonesta tykkään tykkään tykkään tästä. Mahtavaa.




Sit muutenkin mulle on tullu vaikka kuinka moni leffa hyvänä ja todellakin positiivisena yllätyksenä, esimerkkeinä Kulma Pojat ( hauskin suomalainen leffa ikinä ), Tähtitaivas talon yllä ( se ei ollukkaan mikään tylsä ) ja sit kaikki random komediat mitä ollaan Jannin kanssa katottu ( me aina vuokrataan joku komedia :D )

Sit viimeisin leffarakkaus on ollu (500) days of Summer, jonka katoin eilen ja rakastuin, se leffa sai mut piirtää taloja ja viivapiirustuksia ja kaikkea, aivan ihanaa!





2 kommenttia: