torstai 9. toukokuuta 2013

Ei vielä luovuta ei

Mä haluan tehdä jotain rutiineista poikkeavaa. Enkä välttämättä ees mitenkään hirveän hienosti ja tehdä jotain supererikoista, mut haluisin vaan vähän poiketa siitä mitä mä yleensä teen. Haluisin käydä piknikillä tai käydä Helsingissä tai tehdä kavereiden kanssa jotain mitä ei olla koskaan tehty, mä haluisin matkustaa ja tutustua uusiin ihmisiin ja keksiä et miltä mä haluan näyttää ja olla ja blah. Pitäis etsiä uutta musiikkia ja tehdä kouluhommia ( TODELLAKIN, muutama päivä aikaa tehdä tapaustutkimus ja en ees oo varma henkilöstä ) ja pitäis nauttia keväästä ja koittaa elää hetkessä eikä silleen et yhtäkkiä huomaa et on menny kolme viikkoa etkä sä ees muista mitä oot tehny. Mä en jaksa oottaa lomaa, ehkä mun pitäis alkaa juomaan kahvia.

Mut huomenna on tulossa tosi kiva päivä, mennään illalla äikän kurssin kanssa teatteriin katsomaan Vadelmavenepakolainen, ja ennen sitä mennään kaupunkiin kavereiden kanssa :))


kuvia lisää sitten kun flickr jatkaa toimimista 

 


  fbIMG_1163 fbIMG_1158 fbIMG_1141 fbIMG_1136 fbIMG_1129

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti