torstai 4. heinäkuuta 2013

And everything is understood

Nelli oli meillä yötä. Käytiin soutelemassa Kalelan takana ja katottiin Criminal Mindsia. Kuvailu jäi taas kertakäyttökameran varaan :o Mä kävin myös aamulla parturissa kun Nelli jäi vielä nukkumaan. Vähän raidotettiin ja siistittiin, ei mitään isoa koska oon kerrankin itseasiassa ihan tyytyväinen tähän karvakasaan.

Huomenna viiden tunnin automatka Haapajärvelle, ja kokka kohti Herättäjäjuhlia. Sieltä varmasti kuvia, tai mä ainakin nyt toivon nii :DD

Sunnuntaina Tampereelle, oon kaks viikkoa töissä ja asustelen mun remontoimattomassa kämpässä, kavereitaki tulee varmasti nähtyä :3.

Sekalaista kuva settiä.

fbIMG_4217 fbIMG_4211 fbIMG_4204 fbIMG_4200 fbIMG_4199 fbIMG_4193 fbIMG_4191 fbIMG_4157 fbIMG_4151

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti