tiistai 12. kesäkuuta 2012

Älä pelkää maailmaa

Oon haaveillu dipeistä varmaan puoli vuotta, ja eilen sit lopulta uskalsin värjätä :) Nyt kun kattoo niin ne ois ehkä voinu tulla vähän ylemmäs, ja väri muuttui mun hiuksissa pikkasen liian tummaks, mut tykkään ihan hirveesti noista! En oo oikee koskaa uskaltanu vaan tehdä jotain mun tukalle vaan mun on pitäny pohtii ja suunnitella asiaa ihan kauheesti ja olla ihan varma, niin oon ylpee kun uskalsin tehdä jotai mistä en ollu varma mut mitä halusin ihan kamalasti. Mä muutenkin suunnittelen aina ihan liikaa, mut nyt ollaan ylihuomenna lähössä Nellin kanssa lappiin ja mä en oo suunnitellu sitä melkein yhtään, ja voin sanoo että oon tosi ylpee itestäni!

Huomenna meillä on NuHan kanssa aamulla yks juttu ja sit lähen Tampereelle, ihanaa nähdä Nelliä vaikka viimeks nähtiinkin viikonloppuna. Harmittaa kuitenkin kun joitain ystäviä, niinkun Jasmia ei kerkee nähdä melkein koskaan.. Mun pitää kyllä järjestää nyt lomalla enemmänkin aikaa muualla asuvien ystävien näkemiseen.

Ja tuli muuten tänään käytyä Ellun kanssa kiinalaisessa, hyvää oli ja hauskaa erityisesti pehmolelu laarin kanssa.. :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti