keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Kaiken jälkeen olet kaunis

Mä niin rakastan kahviloita. Käytiin Nellin kanssa tässä eilen Tallipihan ehkä ihanimmissa kahvilassa mitä tiiän, se on sellanen vähä vanhan aikanen josta saa ihania leivonnaisia ja juomia lasipulloissa. Mä niin tykkään kaikesta tollasesta vähän vanhahtavasta, ja vaikka kuinka klisee tää onkin niin 1920-luvun Pariisi on niin ihanaa.

Tällä hetkellä haluun pitsisen kauluspaidan jossa on pyöreeet kaulukset ja korallin värisen huulipunan, sellasen jossa on paljon pigmenttiä enkä sellasta joka kuultaa läpi. Haluisin myös siistin huoneen, mut tuntuu et sillon kun aikaa niin ei oo energiaa ja toisten päin, ja koska mulla on minikokonen huone, ja ihan älyttömästi tavaraa joista yli puolet on turhaa, mut jota en viiti heittää pois niin sen siivoominen on aika vaivalloista sillä asioille pitää löytää paikat. Palkkasin jo Nellin et tulee josssain vaiheessa käymään mun kaa läpi kaikki mun vaatteet ja auttaa heittämään turhat kirppikselle.


Mä haluan Valtteriin!  Ja toi Nellin salkku on rakkaus.

Sinänsä aika hauskaa, et tää on oikeesti kolmas postaus tänää.. mut toisaalta ens viikolla tulee taas tauko niin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti