sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Grease is the time, is the place, is the motion, Grease is the way we are feeling

Mä rakastan vanhoja musikaaleja. Seuraavana katsomislistalla on West Side Story ja Singin' in the Rain. Sound of Music ja Grease oli jo tosi pienenä ihan mun lemppareita, ostin tässä vähän aikaa sitten Greasen ja ajattelin sit katsoo sen uudestaan pitkästä pitkästä aikaa. Ja se oli ainakin yhtä hyvä, kuin sillon muutama vuosi sitten. Meen katsomaan ( ainakin toivottavasti ) Les Misérablesin Tampereen teatteriin syksyllä, ainakin se leffa siitä oli ihana. Vaik nyt ei kyllä pitäis miettiä syksyä vaan kesää.


Meillä oli koulussa pomppulinna ja hattaraa ja sumopuvut ja jotain esiintyjiä ja tanssijoita, koska meidän juhlasali on pieni tai sit meitä oppilaita on vaan liian paljon, eikä me voitu pitää kunnollista kevätjuhlaa. Ainoastaan kuoro pääsi meistä nuoremmista katsomaan yo-juhlaa, voin sanoa, että kun 148 ylioppilasta saa lakkinsa, se kestää aika kauan. Mut opiskelijakunnan päivä oli ihana, mahtavaa, että meillä oli oikeesti pomppulinna!

Eilen mä vietin iltaa täällä ihan kotona laivarannassa. Siellä oli vähemmän ihmisiä, kuin toissavuonna, millon mä oon viimeks viettäny päättäreitä siellä. Mut kannatti mennä, näin pitkästä aikaa kavereita, joitain sellasiakin joita en oo nähnyt moneen kuukauteen.


Ykkösvuosi meni hirmu nopeesti, tuntuu, et se vasta äsken alko! Enää vuosi ja sitten abivuosi. Huhhuh kuinka nopeesti aika menee. Mut nyt saa koulujutut loppua kahdeks kuukaudeks. Kyllä mulla on ihan varmasti muutakin asiaa.


ps. Runot onkin kivoja



fbIMG_2624 fbIMG_2620 fbIMG_2615 fbIMG_2578 fbIMG_2569 fbIMG_2566 fbIMG_2536 fbIMG_2484 fbIMG_2408 fbIMG_2385 fbIMG_2379

5 kommenttia: