keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

I believe in miracles

En kestä kun lisäilen taas melkein pelkästään kuvia mun omasta naamasta, mutta en oo kerenny kuvailemaan.. Onneks ens viikolla olis tarkoitus pitää vähän pidempi kuvaussessio Jannin ja Ellun kanssa, tulee huippuu! :) Mulla ois haaveena, et joku päivä osaisin valokuvata ( ja piirtää :D ) tunteita. Tässä mielessä impressionismi on se mun juttu, vaikka toisaalta surrealismikin on ihanaa, ollaan käyty tänä vuonna näitä ismejä kuviksessa läpi, ja nää kaks on noussu pinnalle. Impressionismissa yleensä siis painotetaan sitä tunnetta ja esim valon väriä, ja surrealismi taas on epätodellista, ihan googlaamalla löytyy esimerkkejä jos jotakin alko nyt kiinnostaa kauheesti :). Ja oon myös miettiny, jos mä opiskelisin lukion jälkeen media-assistentiks, tai ainakin haluisin painottaa mun tulevan ammatin johonki sellaseen missä saisin valokuvata tai piirtää tai muuten käyttää luovuutta, mä en jaksais istua päivät pitkät toimistossa. Ja aion suorittaa ( jos nyt ees pääsen tamluun sisälle :D Huomenna kai tehdään se yhteishaku.. ) tai ainakin haaveilen et suorittasin ainakin sen kuviksen diplomin, mut ehkä myös median ja teatteritaiteen lukiodiplomit.

Tulipas taas kauheen pitkä juttu vaikka aattelin, että mulla ei oo mitään asiaa :o.


Ja hei, parin viikon päästä ois tarkotus mennä kattomaan Kls.:sää Vilppulaan! Jee!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti