tiistai 20. maaliskuuta 2012

Leijaillessasi kaupungin halki

Aamun täydellisen puhelinkatastrofin jälkeen oliki tosi kiva päivä! Viivi oli ihana, ja anto mulle lainaan sen vanhan Nokian ( ♥! ) kun mun samsung ei enää suostunu lähettäny enää viestejä, ja oon kyllä nyt tyytyväinen :)). Vaikka meillä on kauheesti tällä viikolla koulujuttuja, niin ei tän päivänen saksankoe kyllä stressannu kamalasti. Koulun jälkeen menin Inkalle kahville ( join kyllä teetä, mut ei se mitään ) ja mentiin sieltä NuHaan, jossa oli tosi helmi kerta, oli improo. Ja illalla äiti teki lettuja! Ja voiettä oon ihan koukussa Criminal Mindsii.



2 kommenttia:

  1. Ihana kalenteri. :D Se on niin täynnä ja elävän oloinen!

    http://vaatetellen.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän jälkijunassa tää mun vastailu mut kiitos ihanasta kommentista! :)

      Poista