maanantai 5. maaliskuuta 2012

We wanna reach right out for more

En menny tänään vielä kouluun, koska oon varmaan neljättä päivää kipeenä.. Huomenna ois kuitenkin tarkotus lähtee liikkeelle.

Löysin uuden lempi teen :) Toi mansikka on tosi hyvää, kuhan siihen laittaa ekaks hunajaa.

Ja tajusin taas kui hyvin kaikki on, puhuin eilen Nellin kaa illalla ja nyt on ollu koko päivän tosi hyvä fiilis ja Jumala on iha mahtava. Oon myös kuunnellu Toby Maccii mitä pöllin Nelliltä ja tää on ihan mahtavaa, oon aiemmi kuullu vaan ihan muutamaa kappaletta, ja sit pöllin kanssa Newsboysii ja Skilletiltä yhden vanhemman levyn :3 Ja hei ei tota kappaletta ainakaa huononna se että siinä on fiittaamassa John Cooper ;)



Muuten oon tänään viettäny laatuaikaa Saken kanssa, se on nukkunu mun vieressä koko ajan, väsäsin muutaman töherryksen loppuun hieman heikkolaatuisilla mut mukavilla öljypastelliliiduilla, oon ihan rakastunu tohon siniseen ( jaa mistä sen huomais? :o ). Tekis kauheesti mieli piirtää useemman kuvan sarja, en oo mikään hyvä, mut piirtäminen on ihanaa :3. Sit oon lukenu tota mulla muutaman kuukauden ollutta Stephen Kingii ja oon ihan kohta lopussa. Tosta tulikin mielee, et mulla on kaks lainaa myöhäs... Pitääpä käydä huomenna palauttamassa ja uusimassa. Ja sit kirjotin pitkästä aikaa paperi kirjeen, ainut että en saa sitä tänään postiin koska pitäis mennä kyllälle asti ( 10 km ) ja äiti on iltaan asti töissä ja isä on kipee.. Mut no, onneks voin sit huomenna viedä sen ennen kouluu :3.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti