lauantai 16. maaliskuuta 2013

And my pounding heartbeat thunders like a drum

Äh tääki mun piti julkasta kolme päivää sitten. Mut ei kertakaikkiaan jaksa raahautua koneelle asti, ei vaan kykene vaikka haluais. Mut nyt, nyt mä otan itteeni oikeesti niskasta kiinni, ja postaan vähintään kolme kertaa viikossa, siis vähintää, mieluiten ees neljä kertaa mut nii, epäilen et oon taas iltasin tosi väsyny :c.


Hyvä asia on se et huomenna tulee varmaa kaks postausta, tän päivän kuvista ( laiska minä en jaksanu ladata, minne tää mun elämä on menny :DD ), ja sit jos huomenna saisin puuhailtuu jotain kivaa.


Mä pidän lepoviikonloppua, oon vaan kotona, katon greyn anatomiaa, piirtelen, leivon ja ehkä siivoon. Mut ihanaa aurinko! Ei oo totta kui paljon on piristyny ku aurinko näyttäytyy useammin kun kerran kahdessa kuukaudessa.

Ja näistä kuvista sen verran, että mun tulevalla(?:D) kämpällä on mukava häkkivarasto, ja on Nelliki ihan hupaisa.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti