lauantai 2. maaliskuuta 2013

Koska sun hiukset on nyt vihreet ja elämä täyttä sotkuu

Muutama hassu kuva Tampereelta, kavereista, ja vähän muustakin.

Kävin eilen Nean kanssa katsomassa Les Misérablesin. Ja se oli ihana. Mulla ei juurikaan ollu odotuksia, mä olin pyrkiny siihen, et en tiedä kauheesti koko leffasta mitään etukäteen, et saisin ihan ite muodostaa mun mielipiteen. Ehkä se oli iha hyvä juttu, koska mä en ois uskonu et oikeesti tykkään siitä näin paljon. Mut toisaalta, mitä muut vois odottaa koska näyttelijät, laulut, lavastus, tarina, kaikki! Mut suosittelen lämpimästi kaikille, ainaki jos yhtään tykkää musikaaleista niin Les Misérables on kyllä pakko nähdä, eikä sitä kestookaa tartte säikähtää, ei se ollu yhtää tylsä :D.

Tänää mä taas menin päivällä Sannan kanssa syömään sushia. Oon onnistunu välttyy sushin syömiseltä tähän asti, mut nyt aattelin sit lopultaki maistaa. Ja oi kyllä mä tykkäsin! Vaikka onnistuinkin sotkee sillä soijakastikkeella ihan kiitettävän hyvin :DD. Me käytiin siis koskarin Delisushissa, musta se oli ihan hupaisa paikka, ja vielä sopivan hintanenki. Sit käytiin vielä jätskillä Cine Atlaksessa, jos haluu jäätelöö nii kannattaa käydä siellä, mä oon ainaki tykänny annoksista  ( jotka on muute tosi isoja  ja ihan sopuhintasiakin ), ja sit samalla kun syö voi katella trailereita.

Eilen istuttiin siellä Neankin kanssa just trailereita katselemassa, ja todettii että ei tää ookkaa nii huono leffavuos ku mitä luultiin, nyt on tulossa tosi monta mitkä haluais nähdä! Nea on ihan loistavaa leffaseuraa, kun sen kanssa voi keskustella niistä kunnolla, ja se tietää ihan mielettömän määrän näyttelijöitä ja et miltä on tulossa mikäki leffa, Nea omistaa ehkä eniten elokuvia kaikista ihmisistä mitä mä tiedän.

se on pötkökoira!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti