tiistai 12. maaliskuuta 2013

Make me young again and we'll go where we are free again

Mun pisin postaustauko puoleentoista vuoteen, niin, että en oo ollu matkalla. Mut on mulla ihan hyvä teko?syy. Olin viikonlopun Nellin kanssa Tampereella, mun remontoimattomassa asunnossa. Se ei ollu kuitenkaa yhtään kolkko, vaa ahkeran siivoomisen ja pienen sisustamisen jälkee se oli tosi viihtysä, ehkä pikkusen kylmä, mut villapaidat on ystäviä.

Mutta tosiaan oli ihan huippu viikonloppu, ja mun kaveri Sannaki näky muutaman kerran. Nellin kanssa me juotiin teetä, syötiin, katottiin elokuvia ja en mä oikein ees tiedä, oltiin. Ja käytiin muutaman kerran kaupungissaki ja nuorten illassa. Musta tuntuu, et näitä kuvia tulee sit muutamassa erässä, kerrankin jotain materiaalia, ja vielä sellasta mistä jopa tykkään. 


Cloud Atlas oli hyvä elokuva, iha niinku olin arvannukki. Mä tykkään hirveesti sillä tavalla rakennetuista elokuvista. Vaikka tossa olikin aika paljon toimintaa loppujenlopuks, ja mä en juurikaa innostu toiminnasta. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta

Kolme päivää tuntu ihan viikolta, ja se on vaan hyvä juttu. Mun elämä on aika kivaa tällä hetkellä, vaikka blogi ei päivitykkää kauheen usein.

Mä haluun tanssia ja huutaa ja nauraa. Ja kuunnella musiikkia maailman loppuun.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti