lauantai 24. marraskuuta 2012

How goes our special super secret silent sunset surgery?

Mulla on ollu hirveesti menoa ja kiireitä tosi pitkään, onneks tänään oon saanu oikeesti ihan vaan levätä.
Aamusta käytiin kylällä äidin kanssa, tänään on täällä joulukadun avajaiset ja tänä vuonna on kaiketi kaupoilla joulukuusi kilpailu ja koko alakylä on täynnä joulukuusia. Matkalla kotii kävin ostamassa vähän kiinalaisesta ruokaa ja päivä onki menny hyvää ruokaa syödessä ja teetä ja kaakaoo juodessa ja Greyn Anatomian ykköskauden kanssa, harmi vaan kun mun kakkonen on just nyt lainassa niin joudun huomenna kattomaan jotain toista sarjaa :( :D. Äiti osti mulle myös halppisöljyvärit joita oon vähän testaillu, jos huomenna jaksaisin maalata kuvan loppuun.



fbIMG_1195 fbIMG_1188 fbIMG_1131 fbIMG_1108 fbIMG_1084 fbIMG_1053 fbIMG_1017 fbIMG_0977 fbIMG_0972 fbIMG_0964 fbIMG_0952

2 kommenttia: