tiistai 13. marraskuuta 2012

Todellisuuden tuntu huumaa pään

Kuvasin tänään yksin kaupungissa, jännitti, vaikka kuvat ei ollu ees mitenkää kummosia. Mä myös ostin junalipun lauantaiks, ja lainasin kirjastosta vihdoin ja viimein sen nii paljon puhutun Nälkäpelin. Ei oo kyllä varmaa iha mun tyylinen kirja, koska mä luen yleensä pohjoismaalaista, ja sellasta missä tapahtuu jotai traagista, enkä mä oo koskaa lukenu oikeestaan muuta fantasiaa kun Hp:ta, vaikka luenkin aika paljon. Mutta no ainaki voin sanoo, että oon lukenu sen :DD.

Tampereelle on tullu takasin mun lempikahvilaketju, jee. Harmi vaan, että sitä ei oo enään Siperiassa, oli niin kivaa istua siellä ennen leffaa ja juoda valkosuklaakaakaota.



4 kommenttia:

  1. Minä valutin hanasta vettä ku tuo neiti otti kuvan :D

    VastaaPoista
  2. Hienoja kuvia :)) Ja se nälkäpelihän on just ihanan traaginen! :D Ite oon lukenut ne kaikki kolme osaa. Jos sen ykkösen sitte lukee niin syvästi kannatan, että lukee ne kaikki muutkin osat! Kirja on ehdottomasti parempi kun elokuva. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)) No toivotaan, että se olis hyvä, ja kiitos vinkistä :3 Nii yleensä kirja on parempi kun elokuvaversio :D

      Poista