torstai 22. marraskuuta 2012

Suljen verhot, siirrän katseeni lcd-teeveeseen

Koeviikko alko tänään virallisesti, mulla oli vaan psykologian koe ja pääsin jo sen jälkeen kotiin. Ihan huimaa kun kotona kello näytti puol yhtä, ja huomennakin meen kouluun vasta kymmenen bussilla, ja pääsin töihin menemään tuntia aikasemmin niin pääsen kotiinki aikasessa.

Käytiin äidin kanssa kierrätyskeskuksessa ja ostin sulosen nahkaisen pienen matkalaukun, uuden villapaidan taas ja talvitakin, jolla mun pitäis pärjätä ainakin vähän aikaan. Käväsin myös vanhalla koululla ja näin kavereita pikkasen aikaan. Tuntuu, että aika ei riitä mihinkään ollenkaan ja harmittaa kun laiminlyön ihan täysin mun ystäviä täällä kun kertakaikkiaan ei vaan oo aikaa.

Kun kerran kerrankin olin kotona nii otin jopa pari valokuvaa jee!

En malta oottaa, että mun palkka tulee viikonpäästä, oon haaveillu kuukauden luonnosvihosta, sellasesta pienestä.


fbMG_0894 fbIMG_0919 fbIMG_0817 fbIMG_0853

2 kommenttia:

  1. Kauheeku siitä on pitkä aika ku ollaan nähty ku en oo nähny sua punasilla hiuksilla viä ollenkaa! :o t. Ellu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Etkö! Ei kamala! Meidän pitäis todellaki nähdä :ooo

      Poista