perjantai 23. marraskuuta 2012

Now my life is sweet like cinnamon

Viikonloppuna ei tartte tehdä mitään. Paitsi ehkä lukea vähäsen terveystietoa ja enkkua, ja siivoilla, mut ei kuitenkaan mitään isoa. Mä ajattelin piirrellä ja valokuvata. Ja kuunnella Lana Del Reytä.

Tänää oli tosi rento päivä, menin kouluun vasta yhdekstoista, ja mulla oli vaan kuoroharkat ja kuvistunti. Mun piti mennä töihin mut lopulta mulla tuli nii paha olo, et en pystyny. Meinasin pyörtyy kuoroharkoissa, mä nii inhoon sitä tunnetta, kuha en vaan sairastuis ihan kunnolla, oon tosi harvoin kipee mut sit ku oon nii oon oikeesti kipee.

Mä muuten puhuinki täällä siitä, et lainasin Nälkäpelin. Yleensä mä vältän kaikkee tollasta ylihehkutettua, mut olin tosi tosi tosi yllättyny kun se kirja oliki ihan sika hyvä :D. Toki se päähenkilö ärsytti välillä tosi paljon, mut kuitenkin, tykkäsin. Ja nyt oon ollu ihan kuollu kun sitä toista osaa ei löydy mistään.


fbIMG_09392 IfbMG_0936

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti