lauantai 3. joulukuuta 2011

And dreamed of para- para- paradise

Ajatteli nyt tehdä tälläsen musa postauksen, mihi mä ymppään kaikki 30 päivä kappaleet :)




Päivä 01 - suosikkikappaleesi 
Mun on kauheen vaikee sanoo yhtä ja ainutta lempikappaletta, mutta tää on tosi tosi tosi hyvä ehdokas että laitetaan tää :)
Päivä 02 - kappale, joka tekee sinut onnelliseksi
Tästä vaan tulee nii hyvä fiilis!
Päivä 03 - kappale, joka saa sinut surulliseksi 
Kuunnelkaa tää ja tajutkaa
Päivä 04 - laulu, joka tuo mieleen jonkun 
Kesä, kesä, kesä :D
Päivä 05 - laulu, joka muistuttaa sinua jostain 

 Voi sitä seiskaluokkaa
Päivä 06 - laulu, joka tuo mieleen tietyn tapahtuman 
Maata näkyvissä :)) Oli iha mahtava fiilis laulaa tätä parin muun sadan tyypin kanssa!
Päivä 07 - kappale, jota voi tanssia
Musta tää vaan on paras bilebiisi ikinä
Päivä 08 - laulu, jonka avulla voit nukahtaa 
Äiti laulo tätä mulle iltasin ku mä olin pieni 
Päivä 09 - kappale suosikki bändiltä
Tää on vaan ehdottomasti paras! :)
Päivä 10 - laulu, jota kukaan ei usko sinun rakastavan 
 Noku toi on kiva :D
Päivä 11 - laulun, joka kuvaa sinua 
Enks mä oo aika outolintu? :D
 
Päivä 12 - kappale suosikkialbumiltasi
Kolmas Skilletiltä hups
Päivä 13 - kappale, jota kuuntelet kun olet vihainen 
Sanat.
Sanat.
Päivä 14 - kappale, jota kuuntelet, kun olet onnellinen 
Mä kuuntelen ihan kauheen montaa kappaletta ku oon onnellinen, mut pistetään nyt vaihtelun vuoks tää
Päivä 15 - kappale, jota kuuntelet, kun olet surullinen
N hupsista taas skillet 
Päivä 16 - kappale, jonka haluat soiva häissäsi 
Öööö kuinka nii kliseistä?
Päivä 17 - kappale, jonka haluat soivan hautajaisissasi
kuinka nii ei sovi toho yhtää? :D
Päivä 18 - kappale, joka saa sinut nauramaan 
AIEEEEEE
Päivä 18 - laulu, jonka haluaisit kuulla radiosta 
!
Päivä 19 - kappale suosikkiartistiltasi
Chisu on kai tällä hetkellä mun suosikki artisti, mut mä en kyl kauheesti kuuntelen iha yksittäisii
Päivä 20 - kappale, jota voi kuunnella uudestaan ​​ja uudestaan 
AAAA ihana Adele
Päivä 21 - kappaleen, jota kuuntelen harvoin
 Joskus tulee kuunneltua
Päivä 22 - laulu tuo mieleen jotain pahaa 
Pahaa? Millä tavalla pahaa?
no hmm

Päivä 23 - laulu tuo mieleen jotain hyvää 
hmm hyvää? :D
Päivä 24 - kappale, jota haluat soittaa ystävällesi
Frendit 4ever
Päivä 25 - random kappale josta pidät 
 
Päivä 26 - kappale, jonka osaat soittaa jollakin intsrumentilla 
Tosi auttavasti pienolla :D
Päivä 27 - laulu, jonka haluaisit osata soittaa 
Ois nii kiva
Päivä 28 - kappale, joka saa sinut tuntemaan syyllisyyttä 
Hmm en mä tiedä..
Päivä 29 - laulu lapsuudestasi 
ai että kun tätä laulettiin pienenä iha kokoajan :D
 
Päivä 30 - suosikkikappaleesi tällä hetkellä 
Olkoonki sama

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti