torstai 1. joulukuuta 2011

Anna Liisa

Oltiin Joonan ja Viltsun kanssa kattomassa eilen Anna Liisa musikaalia lukiolaisten reissulla, ja kannatti mennä! Lähdettiin koulun jälkeen kohti Tamperetta, missä me saatiin muutama tunti vapaa-aikaa ennen esityksen alkua, käytiin niinkin loistokkaassa ravintolassa kuin Hesburger syömässä ja kierreltiin vähän kauppoja, mä en kyllä ostanu oikeestaan mitään, mutta Viltsu löysi korvikset ja muuta pientä.

Sit illemmalla oli se musikaali, ja onneks lähdettiin sinne! Se oli ihan mahtava, ainut näytelmä missä mä oon meinannu alkaa itkemää, ainut näytelmä missä niiden näyttelijöiden palon tuns, ja toi on varmaan paras näytelmä minkä mä oon nähny. Mulla ei ollu mitään kauheen isoja odotuksia, mutta se oli niin aito. Ja vielä kun mulla oli niin mahtavaa seuraa, kiitos Viltsu ja Joona! :))


Tänää saatiin site vihdoin avata joulukalenterin eka luukku, mulla on sellanen ylisöpö nalle suklaakalenteri, vaikka mä en muuten syökkää suklaata niin suklaakalenteri on sallittu.Mä myös leivoin tänää sellasia suklaaruutuja, oli hyvää  :) Koulussaki menee iha hyvin, mä jopa pidin tästä päivästä vaikka vikat tunnit on kemia kemia matikka, ja siihen päälle oli vielä matikan tukari, ja noi on just ne aineet missä mä oon tosi huono.. Vaikka toisaalta mulle on alkanu aukeemaan toi matikka ainakin jollain tavalla, ja tuntu et tukarissaki ymmärs jotakin. :) Ja mä sain kympin enkun puhekokeesta ja 10- uskonnon kokeesta jeee :)














Tän päivän asua, kauluspaita kirppari, t-paita MNF, toppi Jim & Jill, farkut Seppälä, kengät Ristomatti ratia, koru Cyber shop



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti