sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Mitä mä eilen tein no mä näin sen maailman ihanimman naisen

VIHDOIN MÄ SAAN KÄYTTÄÄ TOTA OTSIKKOA! Oon nii ilone! :D




Mutta itse asiaaaaan, olin siis viikonlopun pitkästä aikaa Tampereella Nellillä, osteltiin joululahjoja ja käytiin leffassa, valokuvailtii pikkasen ja vaan säädettiin. Mulle noi Tampere viikonloput on iha mielettömän tärkeitä, ja oli ihan mahtavaa ku sain hoidettua suurimman osan joululahjojen ostamisista ja muista nytte samalla.

Perjantaina ei tehy oikein mitään, käytiin wessä missä nähtiin paria tuttua ja käveltiin kamalassa lumimyrässä näsinpuistossa ( koski.. eiku näsinpuisto, mennään koski.. eikun näsinpuistoon :D ), onhan se kiva että on lunta, mut sillon ei ehkä ihan innosta kun ei nää mitään ku hiutaleet sulaa silmälaseihin.

Hmm lauantai. Me ei kaiketi virallisesti tehty muuta kun ostettiin joulahjat, käytiin coffee housessa, nähtiin Neaa, Joonaa ja Jasmia, ja sit käytiin leffassa, ( en nyt luettele sitä valokuvaamista tohon koska se on melki sama asia ku hengittäminen :D ). Oli muuten jees huomata et joku tajuu mun karibua! Takapuoli jäässä tundralla seisovat karibut kukkaruukussa. Illalla käytiin kattomassa New Yer's Eve ja se oli hyväääää, kannatti mennä kattoon mä tykkään kamalasti tollasista tosi kevyistä hömppäelokuvista missä on onnellinen loppu ja sit yö katottiin mm. Tuksu videoita ja hajoiltiin yhelle kuvalle... :D
Ja hei musta tuntuu et oon aika rasittava valokuvaaja " HYPI LIIKU KUVITTELE ETTÄ OOT ISO"

Ja tänään istuttiin pihalla takapuolet jäässä niinku karibuilla ja mä söin jäätelöö :33 Ainiin, ja juoksen bussipysäkille niin kunto kasvaa.

Oho tulipas sekalainen postaus :o
 Hei ehdottakaa mulle postausideoita, mun elämä on niin tylsää

Ja hei käykääpäs tsekkaamassa arvonta :))



























BATMAN CALS YOU

















ps.



2 kommenttia: