tiistai 27. joulukuuta 2011

Huuda sun äänihuulet rikki ja poikki

Tällästä tän joululoman kuuluuki olla, sitä et saa nukkuu aamulla rauhassa niin kauan kun nukuttaa ja olla vaan, ilman sen kummempia vaatimuksia. Toisaalta kyl sellaseen elämään, missä ikinä ei sulta vaadi kukaan mitään ja missä sulla ei ikinä oo mitään etukäteen määriteltyä suunnitelmaa kyllästyis aika pian. Ainaki mä kyllästyisin, teen yleensä suunnitelmia useita kuukausia etukäteen, eikä siinä oo mitään ihmeellistä. Tänään käytiin aamusta kaupassa äidin ja veljien kanssa, ja sen jälkeen käytiin Spr-kirpparilla, josta mukaan lähti ihan ylisöpö punaine ruutupaita :). Se ei oo sellanen normaali neliön mallinen ruutupaita, vaan siinä on lyhyet pussittavat hihat ja hmm sellanen leikkaus ja mä tykkään siitä kamalasti! :) Ostettiin myös pari videoo ( ne maksaa 50 snt, ja niitä ostetaan joka kerta kun ollaan babalassa et nyt meillä alkaa olemaan jo ihan kattava vhs kokoelma täällä :D eipä tuu tylsää ) ja mä ostin jonkun Nylon Beatista kertovan kirjan lomalukemiseks. Tän jälkeen äiti heitti mut ja veljet uimahallille, ja oli muuten oikeesti kiva käydä uimassa pikkuveljien kaa :D. Huomenna olis sitten takasin kotiin, ajattelin tehdä sen mantsan projektin loppuun.. Onneks mulla on siihen jo aika hyvin ideoita, et mä en usko et mitään kamalaa aivokatkosta ilmestyy :D.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti