maanantai 26. joulukuuta 2011

Itsekeskeistä

Koska mun elämässä ei oo tapahtunu mitään järkevää, niin mä aattelin kirjottaa vaihteen vuoksi tälläsen aihe postaukse, tai no pohtivan postauksen?

Mä oon tässä viime aikoin miettiny aika paljon mun persoonallisuutta ja oon tullu siihen tulokseen, että jos mä en jotaki oo niin minimalistinen, tuntuu et joka ikinen asia mikä liittyy muhu lähtee rönsyilemään joka puolelle ja ei oo todellakaa yksinkertainen. Mä seuraan montaa blogia, jossa postaukset koostuu pätkästä tekstiä ja yhdestä kahdesta kuvasta, ja melki aina kun luen niitä nii tuntuu, että mun tää blogi on ihan kamalan huono ja muuta, kun mulla on postauksissa yleensä jopa monta kymmentä kuvaa ja yleensä vielä täysin toisiinsa liittymättömiä kuvia. Mut ehkä se ei ookkaa nii huono asia? Koska mulla toi hmmh miten sitä nyt kuvailis jollakin hienolla sivistyssanalla no, tällänen rönsyilevyys on osana jokaikistä asiaa. Kun mä puhun ihmisille, mä saatan helposti selittää kolme asiaa yhdellä kertaa ja vielä kamalan nopeesti, kun mä piirrän mä piirrän viittä kuvaa samalla kertaa, mun musiikkimaku menee iha täysin laidast laitaan, mun ystäväpiirissä on kamalan erillaisii ihmisiä, jopa mä  pukeudun samalla tavalla ku kuvaan; mulla on ihan liikaa vaatteita, joista mitkään eivät sovi yhteen ja joita mä tungen jokapaikkaan. Mut ehkä se ei oo huono asia, ja mä koitan alkaa arvostaa sitä, että mä en kertakaikkiaan osaa olla yksinkertanen, se ei vaan kuulu mun hallitseviin luonteen piirteisiin, ja tätä mä aattelin juhlistaa parilla toisiinsa liittymättömällä kuvalla! :D

Ja tosiaan, ollaan nytten babalassa, oli mukavaa kun täällä oli sähköt poikki useemman tunnin.












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti