keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

201

Huomasimpa juuri että tää on 201. postaus! Ihan mieletöntä kuinka paljon oon jo kirjottanu tänne. Huomasin myös että mun postaukset on ollu iha harvinaisen tylsiä... Mut ehkä tää tästä ku kiire vähä helpottaa :). Meillä on koulussa kamalasti kokeita, valtakunnallisia kokeita, projekteja ja tsemppaamista koska kohta pitää antaa päättönumerot, onneks oon menossa viikosk Kreetalle toukokuun puolessa välissä, saa vähän levätä.. Ja muutenkin kamalan täyttä koko kevät! En oo kirjottanut tänne oikeastaa mitää leirikoulusta, mut siitä on tulossa vielä yks postaus sit kun on aikaa kirjottaa ja saan kuvat järjestykseen. Ihanaa, että huomenna alkaa pääsiäisloma, meillä on tosi kiva päivä, kaks ekaa tuntia menee kirkkohommissa, yks tunti luokanvaloja tunnissa ( viimenen jakso alkaa <3 ) ja sit päästään jo kahelta pois, ihan huikeeta. Ja pääsiäinen on iha sairaan kiva pyhä! :) Mun lempparijuhla heti joulun ja synttäreiden jälkeen.

kattokaa mun hiukset on kasvanu!

2 kommenttia:

  1. veera, mä niin rakastan sun finnejä c:: ♥
    mennääks naimisii ja synnytetää lapsii ja niiden nimeks tulee ismo muurahaisjarhu ja mirri kuoretettu.

    VastaaPoista