tiistai 10. huhtikuuta 2012

Believers, let me hear you shout

Voiettä mun elämä on ollu taas tosi mielenkiintosta, mulla on koko kevään kamalan paljon tekemistä, ja sit se kostautuu tälläsinä supertylsinä postauksina. Kyllähä siitä varoteltiin, että ysi tulee olemaa vaikeempi rankempi ku aikasemmat, mut enhä mä sit kuunnellu, ja nyt on tullu yllätyksenä tää työmäärä. Mulle on aina ollu koulu helppoo, oon ollu aina keskiverto, tai vähä keskivertoo parempi iha ilman yrittämistä, niin nyt kun pitäis lukee kokeisiin ja muuta nii oon ihan hukassa, onneks mulla on vielä aikaa opetella. Mutta tosiaan, meillä on ainakin saksasta, ruottista ja enkusta valtakunnalliset kokeet, meillä oli matikasta pitkäaikaistutkimus ja en tiiä että onko muista aineista mitään tollasta isoo, meillä on ollu kuukauden sisällä terveystiedon iso projekti ja mantsan isoprojekti ja nyt meillä on tulossa äikästä esitelmäpuheet, uskonnon projekti ja äikän kirjailijaprojekti, ja tän lisäks vielä kaikki normaalit kokeet. Että on tossa koulussa paljon enemmän työtä kun mitä viime vuonna, onneks ( jos nyt ees pääsen, musta tuntuu että en oo tarpeeks hyvä ) kuvataidelinjalle niin ne taidetunnit helpottais vähä teoriaa. Pelkään kamalasti, että mun keskiarvo tulee tippumaan, ja sit pelkään, että en saa niitä 4/10 pistettä mitä vaaditaan kuvataidelinjalle pääsyyn, jos en vaan oo tarpeeks hyvä, mä haluun tonne lukioon enemmän kun oon koskaan halunnu mitään.

Ja tietenkin oon buukannu vielä mun viikonloput täyteen, toisaalta niitä mä vaan ootan ja hyvä vaan ku pääsee irti koulusta :)).



Kuvastaa mun tän päivästä kiinnostusta koulunkäyntiin.

1 kommentti: