torstai 5. huhtikuuta 2012

Tutut kasvot katoaa ja sattumalta yhdet mua katsoo pelkääjän paikalta

Onko tekopyhää ja tekotaiteellista jos mä sanon, että haluaisin kamalasti maalata mutta tuntuu, että välineet ei riitä? Kun mulla on kuitenkin vesivärit, mut tuntuu et ne on liian. pienet. Mä en ymmärrä kuinka kaikki ( en tiedä sit muista kouluista, mut meiän luokalla kaikki sanoo aina tällee ) että vesivärit on ihan kamalat, mä oon aina tykänny niistä ja oon vihdoi alkanu löytää sitä mun tyylii, mä tykkään kamalasti sellasesta kevyestä väristä mitä saa sekä pastelliliiduilla että vesiväreillä aikaan ja siks nää onkin varmaan mun lempi välineet. Oon myös miettiny kamalasti mun tyylii, että pitääkö mun piirtää realistisesti vai ihan täysin epärealistisesti. Mut lueskelin eilen maalauskirjaa, ja päätin että mä vaan piirrän ja maalaan enkä ala stressaamaan sitä että teenkö sen oikein, se vie kaiken ilon. Ei kait mulla sit muuta, tajusin taas pari uutta juttuu mun kamerasta ja nyt oon ilonen whiiii :3 ja löysin ( tai no ei voi kyllä sanoo että löysin koska bändi on tunnettu :DD ) uuden bändin, ja tänään pääsiäiskirkossa ristin kantaminen meni hyvin, se oli sellanen lankusta tehty yli kaks metriä korkee ja suhteellisen painava, mutta eipä tullu isompia vaikeuksia kuin se että meinattiin lyödä sillä yhtä opettajaa päähän kun se oli vähän odotettuu leveempi. Siis se risti.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti