tiistai 24. huhtikuuta 2012

Kun kadut oli meidän minä olin pennitön rahamies ja ne mustat lasit silmillä sateessa oli nuoruus

Viivi tuli tänään ihan ekstempore meille kun kokeiltiin rullaluistelemista, tosiaan ite oon kerran aikasemmin luistellu ja Viivi ei ollu koskaan, ei me onneks kaaduttu mut muuten oli kyllä aika huvittavan näköstä ja vauhti sit kanssa sen mukanen, ja noi meiän kypärät on nii söpöt :3. Sit vielä kokeiltiin longboardia, ja se ei sit ollukkaa vaikeeta, paljo helpompaa ku rullaluisteleminen. Lasketeltiin sillä vaan noita mäkiä ja muuta, ja se oli oikeesti ihan älyttömän kivaa. Nyt mun pitäis lukea fysiikkaa, oon lukenu sen alueen kerran, mut jumitan Criminal Mindsin ja bloggerin kanssa..


fbIMG_2248 fbIMG_2235 fbIMG_2223 fbIMG_2218 fbIMG_2214 fbIMG_2166 fbIMG_2158 fbIMG_2146

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti