perjantai 13. huhtikuuta 2012

There's hope in the air

Oon sinänsä aika ylpee, koska oon tehny tänään vaikka mitä mitä mun on pitäny tehdä jonkin aikaa. Maalasin pikkasen vesiväreillä, ei siitä kyllä kamalan hyvä tullu mut tykkään kuitenki, sit katoin leffan, red riding hoodin ja ei kyllä ollu iha mun makuun, se oli vähä liian täyteen tungettu, ja vähä liian arvattava.. Mut ei se mitään.Sit leivoin ehkä maailman helpoimpia ja parhaimpia keksejä, ja nyt vielä koskin pianoon ekaa kertaa yli vuoteen, jos tää soittaminenki nyt tästä vielä lisääntys. Tänää mun pitää vielä pakata, kun meen huomenna Nellille, ihan kamalan kivaa päästä Tampereelle kun ollaan viimeks nähty yli kaks viikkoo sitten, vaikka ei se nyt mikää älyttömän pitkä aika oo, mut kuitenkin. Mun piti käydä tänää vielä pyöräilemässä ja kuvailemassa, mut tolla on satanu melki koko päivän vettä :/.
 Tää koulu viikko on ollu jotenkin ihan kamalan uuvuttava vaikka ei oo ollu pitkä, eikä ees kauheesti kokeita, niin nyt kyllä pidän tosi kivan viikonlopun!

Värit ei oo ihan tollaset, ja tossa on kupruja niin ei oo kauheen hyvä näkönen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti