tiistai 23. lokakuuta 2012

Cause in our hearts and minds and souls we know we need it, we need We need more than this

Mä sain työpaikan, alotin maanantaina ja teen muutaman illan viikossa. Tykkään siitä. Tänää oli koululla ykkösten vanhempainilta ja olin Emmin, Saran ja Sannan kanssa musaryhmistä kootussa kokoonpanossa esiintymässä siellä nyt illalla. Ennen sitä käytiin syömässä ja ostamassa irtokarkkeja. Mä en tajuu, että oon tuntenu nää ihmiset vasta pari kuukautta, ihan mahdotonta käsittää.


Yöllä sano tännekki ensilumi, tiet ja pellot oli kaikki ihan märässä loskassa, ois jotain niin ihanaa jos tänä vuonna saataisiin valkonen joulu, mä oon nyt jo fiilistelly joulua.

Otin kuvistunnilla kuvan Johannasta, kun se istu niin nätissä paikassa piirtämässä hiilillä, se on oikeesti kamalan vaikeeta. Edellis vuosien töitä oli esillä näyttelytilassa, ne on ihan mielettömän hienoja, voiku mäkin oppisin.



2 kommenttia:

  1. Hei! Mahti kuvia! Mäkin näytän ihan ihmiseltä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :DD haha no kyllä sä yleensä iha ihmiseltä näytät ;)

      Poista