keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Vielä täällä on meitä jotka väisty emme

Monet on sanonu, että mä puhun tosi paljon. Varsinkin nyt kun oon tullu uuteen kouluun oon kuullu paljon tota. Välillä se tuntuu hirveen hämmentävältä kun mä en ite koe itteeni mitenkää erityisen super puheliaaks, enkä muutenkaan kauheen ulospäinsuuntauneeks ainakaan kauheen usein. Mä pohdin tätä asiaa tänää, ja aloin miettimään, että  mulle on käyny tosi usein vähän vieraamman kanssa puhuessa, että jonkin asian jälkeen mitä mä sanoin on tullu sellanen tosi tosi tosi kiusallinen ja inhottava hiljasuus, ja mä en inhoo mitää nii paljoo. Mä koen mielettömästi paineita siitä et keskustelu sujuis ja ei olis hiljaista, ja sit mä en sano mitään mitä mun pitäis sanoo tai mitä mä haluisin sanoa. Ja en oo pitäny tänä lukuvuonna vielä yhtään kuulokepäivää :D.

Ja vihdoinki sain loput Jannikuvat katottuu :)!

Ja Kls:sältä tulee ihan pian uus levy!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti