torstai 18. lokakuuta 2012

When the World surrounds you, I'll make it go away

Mun ei pitäny tehdä tänää mitään, mutta nyt aloin miettii, että oon tehny tänään sittenki aika paljon kaikkee, aamu meni vielä ihan rauhallisesti mutta päivällä lähdin käymään pitkästä aikaa kierrätyksessä, ja sieltä löyty ihanaihanaihana villapaita ja liivi ja salkku ja kaikki alle kolmen euron budjettiin, sit lainasin muutaman leffan kirjastosta ja kun tultiin kotiin aloin heti leipomaan sämpylöitä. En oo leiponu tällä viikolla vielä kunnolla mitään nii päätin tehdä myös mokkapaloja ja koska halusin siihen päälle daim-suklaata poljin muutaman kilsan huoltoasemalle ja takasin. Mä oon myös lueskellu ja muuta tänää, tykkään syyslomasta :3

Sain Roosalta vaatteita joita se ei enää käytä, noi liian valkoset haalarit on siltä, mä varmaan liukuvärjään ne punasiks.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti