torstai 11. lokakuuta 2012

I've got to live, I've got to love like I am unafraid

Musta tuntuu, et mä nään joka päivä koko ajan sellasia asioita kaupungissa jotka oikeesti riemastuttaa ja joista tulee hyvä mieli. Mä oon tullu siihen tulokseen, et havainnoin mun ympäristöö aika paljon. Tällä hetkellä oon rakastunu pyöräileviin ihmisiin joilla on pipo, haluisin valokuvata niitä.

Menin tänään lukemaan jotai valokuvaus-lehtee, ja tuli kauhee alemmuuskompleksi kun en osaa sanoo valotusaikaa sekunteina ja kun mulla on vaan kitti-objektiivi :((. Onneks kuitenkin oon kuvannu nii vähän aikaa, että ehkä mä en oo mitenkää kauhee epänormaalin hidas ja huono :D.

Opiskelu on kivaa, vaikka oonki ehkä vähän pettyny ekan koeviikon tuloksii, lohduttaudun sitte sillä, et se oli tosiaan vasta eka :D.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti