perjantai 5. lokakuuta 2012

Liebster

Hihi sainpas Iiv's BLOGilta Liebster-haasteen! :) Kiitos!

Liebster Award

"This little award is all about discovering new blogs and helping those with less than 200 followers to get recognised."
1. Each person tagged must post 11 things about themselves.
2. They must also answer the 11 questions the ' tagger ' has set for them.
3. They must create 11 more questions to ask bloggers they have decided to tag.
4. They must then choose 11 bloggers with less than 200 followers and tag them in their post.
5. These lucky bloggers must then be told.
6. There's no tag backs.
   
 11 asiaa minusta

1.  Oon kuvispainotteisessa lukiossa
2. ja rakastan sitä, varsinki sitä, että samantyyppisiä ihmisiä on paljon.
3.  Oon kuunnellu muutaman päivän melkein pelkästään Lana Del Reytä ja Fun:ia.
4. Koitan säästää rahaa uuten objektiiviin, mut taktiikalla hitaasti hyvä tulee ja parempi myöhään kuin ei milloinkaan koska en jaksa karsia kaikkia menoja.
4. Mulla on ollu silmälasit 4 vuotta, ja en silti koskaan muista koko asiaa.
5. Mun lempi näyttelijä on Matthew Gray Gubler, ja lempi laulaja John Cooper.
6. Mä en omista oikeestaan talvitakkia.
7. Mä en vihaa ketään ihmistä.
8. Kastuin tänää ehkä kolme kertaa ihan täysin koska sade, takki on vieläki lutumärkä.
9. Taustalla pyörii tv:ssä joku ohjelma missä kaikki laulaa Jari Sillanpäätä.
10. Mun lempi leffa on Sisko tahtosin jäädä, ja muutenki tykkään hirveesti suomalaisista leffoista.
11. Mä tykkään yksityiskohdista kaikissa jutuissa :3.

Kysymykset
1. Onko blogisi tyyli vaihtunut paljon aloitusajoista?
- On, paljon, mut en kuitenkaa halua poistaa ekoja merkintöjä

2. Mikä on koko nimesi?
- Veera Marja Juulia

3.Missä maissa olet käynyt?
- Saksassa, Virossa, Englannissa, Kreikassa ja vähän Ruotsissa pienenä :D

4. Mihin lähtisit, jos voisit lähteä ihan mihin seuraavana viikonloppuna?
- Varmaan jenkkeihin tai vaikka Pariisiin tai Intiaan :3

5. Oletko ikinä kuulunut kastiin pissikset/ lissut/fruittarit/hevarit/emot/
pahikset/hikarit/nörtit/ernut/anime..? Ja jos olet, niin mihin?
- Öööö no en oikein osaa luokitella itteeni, mut mut en oo kyl koskaan kuulunu mihinkää tiettyyn porukkaan tolleen, vaan mun kaveripiiri koulussa yläasteella koostu ihan kaikenlaisista ihmisistä, ja nii on nyt lukiossaki koostunu :D

6. Kerro jonkin hyvä ruoka, jonka osaat valmistaa.
- Kanakastike! Nam!

7. Minkä ikäinen olet passikuvassasi?
- 13 :D

8. Eniten kuunneltu kappale puhelimessa/iPodissa/mp3ssa?
- mun mp on muinaisjäänne ja sieltä ei nää soitetuimpia

9. Mielessäsi pyörivä kysymys on?
- Miks en mene nukkumaan ajoissa :D

10. Montako käviää blogissasi on käynyt koko aikana?
- 10999

11. Lemppari blogisi?
- Aaaa en  mä osaa sanoa! Mut tykkään kamalasti näistä valokuvaus blogeista puttosesta sun muista tällä hetkellä :3 Se aina vähän vaihtelee.
Mun 11 kysymystä 
1. Suurin haaveesi?
2.  Lempi bändisi/artistisi?
3. Kuvaile perhettäsi?
4. Millainen olisi unelmiesi loma?
5. Suurin ei-niin-salainen-salaisuutesi?
6. Viimeisin näkemäsi elokuva?
7.  Mitä harrastat?
8. Poni, kani vai kameli?
9. Onko sinulla jotain outoja rutiineja?
10. Suosikki kirjasi?
11. Mitä tekisit jos saisit rajattoman määrän rahaa?


Haastan: Jokaisen joka lukee tän, jokaisen blogin lukijan ja sivulle randomisti eksyneen! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti