sunnuntai 30. syyskuuta 2012

It's hard to keep a straight face when I just want to smile

Nyt on jotenkin ihan hirveen hyvä fiilis tästä vuodesta ja syksystä. Mun pitää vaan tehdä siitä paras, ja se onnistuu hyvällä musiikilla ja hetkessä elämisellä. Ja sillä et löydän itteni, tuntuu et koko syksyn ajan musta on tullu rohkeempi ja rohkeempi. Pian mä uskallan toteuttaa kaiken minkä haluun.

Mä en vois olla onnellisempi mun uudesta koulusta, enkä siitä et mistä koulusta tuun, loppujen lopuks se että mulla ei ollu ala-asteella ystäviä, se et tutustuin kokonaan uuteen kaveriporukkaan yläasteella, se et mun paras ystävä muutti enne ysiluokkaa, se et on ollu riitoja mut myös tosi vahvaa yhteenkuuluvutta ja uusiin ihmisii tutustumista on tehny musta sen mitä oon. Ja ehkä se ei haittaa et tuun tuppukylästä jossa oli vaikee poiketa massasta, nyt se ei sitte ookkaa enää yhtään vaikeeta :DD


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti