keskiviikko 5. syyskuuta 2012

There's nothing left to lose

Voi että oon nii huono pitää päätöksiä! Koska mun on nyt ihan pakko kertoo koulusta :D Niinku kirjotin meillä oli tänää se teema pukeutuminen, ja sit iltapäivällä oli ohjelmaa.

Ja oli muuten tosi kivaa ohjelmaa! :) Ekaks oli pari musiikki esitystä, tän jälkeen me ykköset mentiin piirtää katuliiduilla pihalle, ja kun tultiin sisälle alettiin neloskerroksesta heittämään karkkia. Meillä on siis sellanen iso aula jonka kummallakin puolella nousee kerrokset ylöspäin. Ja sit lopulta päädyttiin tanssimaan keskellä aulaa muutaman mun luokkalaisen, rinnakkaisluokkalaisen ja ylempien opiskelijoiden kaa. Oli jotenki nii hassua, että vaikka koulun 700 oppilastaa ihan murto-osa oli tanssimassa nii se ei tuntunu yhtää nololta. Mä aattelin kokeilla jotain oikeesti vähän erilaisempaa pukeutumista tässä joskus, koska se on kerrankin mahollista :)!

Mulla on pyöriny päässä kaikkee syvällistä muutaman viikon. En oikein osaa pukee niitä sanoiks enkä ees keskustella, mut jos mä nyt jotain osaisin kirjottaa. Mä rakastan sitä kun kaupungeissa näkyy koko ajan jotain mielenkiintosta, oli se sitten nainen polkupyörällä jonka selässä lukee isolla tekstillä espanjaksi minä rakastan sinua, tai erikoinen sumu kun mä poljen aamulla pysäkille. Mä haluisin osata kirjottaa, ja säveltää, vuoden sisällä tuntuu että musiikki on alkanu herättää paljon enemmän tunteita, ja ois nii mahtavaa jos pystyis ite laittaa toiset tuntee jotakin. :D Haluisin myös osata piirtää rumaa, oon koko kesän tuskaillu kun vaikka mun piirustus ois teknillisesti ihan kiva, niin vihaan sitä kun siitä ei erotu se tunne. Toisaalta mä en ees uskalla piirtää mun pelkoja tai mitään, koska sillon ihmiset sais tietää ne.


Kyllä näillä viiden tunnin yöunillä näemmä juttuu sai aikaseks! :D

Ja rakastan vieläkin Skillettiä. Mahtavia sanotuksia, en voi uskoo et pian siitä on vuos kun nähtiin ne livenä, ehkä yks mun elämäni parhaista illoista :D.

kattokaa nyt ( Skillet - Savior )

What you got
What you want
What you need
Gonna be your savior
Everything's gonna crash and break
But I know, yeah, I know
What you got
What you want
What you need
Gonna be your savior
Everything's gonna crash and break
Your savior


No tässä pari kuvaa tältäpäivältä.

Emmi, Janna, Sara, minä :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti