sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Love conquers all

Olin tänään Ellun kanssa Tampereella! :) Oltiin vaan sovittu että lähdetään käymään ilman sen kummempia suunnitelmia, kun mullakin on toi bussikortti, ja sit perille päästyä päätettiin et käydään ekaks koskarin Miamissa syömässä, joka osoittautu kivemmaksi paikaksi kun mitä luulin, ja sen jälkeen lähdettiin Plevnaan katsomaan Ted.

Mä rakastan leffateattereita, ja elokuvia. Oon nyt vuoden sisällä kattonu ihan liian monta leffaa, teattereissakin lähemmäs 20, mikä on mun mittapuulla ainakin tosi paljon. Mut oon kyllä katsonut hyviäkin leffoja. Ted ei ollu ehkä sitä mitä mä odotin, mut ihan loistava se oli komediaks :) Ja tykkäsin tosi paljon kerrontatavasta.

Varasin liput perjantaille, Puhdistuksen suomen ensi-iltaan. Rakastan sitä kirjaa, ja rakastan Sofia. Toivottavasti leffa ois yhtä hyvä kun kirja, eritavalla hyvä mut hyvä :)) Meen tän jälkeen Nellille yöks, fiilistellään syksyä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti