keskiviikko 12. syyskuuta 2012

You're my only infatuation

Mulla on ollu koko viikon sellanen olo et haluun kirjottaa hirveesti. Ja muutenkin, tekis mieli puhua kaikesta, pohtii ja suunnitella ja kertoo kaikesta. Oon huomannu, et tän mun blogin aiheet kiertää aika samaa rataa, ehkä mun elämässä sit on pinnalla vaan aina samat tietyt asiat.
Joka tapauksessa haluisin toteuttaa kaikki ideat mitkä mulla on, mun pää melkein räjähtää kaikista valokuvaus ja muista ideoista ja haluaisin nii kovasti videokuvata, mut laitteiston puolesta vähän vaikeeta. Haluisin myös tutustuu muutamaan tyyppii, ostaa kivoja syysvaatteita, ladata pari levyä mitkä on ollu listalla ehkä kesäkuusta asti ja oikeesti olla pelkäämättä sitä et mitä ihmiset ajattelee musta. Oon taas ottanu kauheita paineita puolituttujen kaa olemisesta ja kaikesta. Mun pitäis lopettaa se.

Btw. Skilletiltä tulee uus levy ens maalis-huhtikuussa :3 mä en malta oottaa!

Huomenna mennää suurimman osan luokasta kaa Helsinkii Ateneumii ja Kiasmaan :)

.Kuvia tulis, mikäli mun koneen muisti ei ois ylitäynnä ja en ois hukannu ulkosta. No ehkä huomenna :D.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti