keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Kun se tyttö sai perhoset lentämään vatsassa

Lueskelin jotain vanhoja postauksia, ja tuli kamala matkakuume, jos pääsis edes jossain käymään, vaikka ihan Suomessa. Ens kesänä olis tarkotuksena lähtee muutamaks viikoks reilaamaan, jos vaan kaikki onnistuis ja seurakin järjestyis hyvin. Lohduttaudun sitten sen avulla.  Seki vähän harmittaa, että laivoilla on ikäraja 21, ainaki viikonloppusin, en oo muuten perehtyny, koska olis ihana lähtee kavereiden kanssa vaikka ruotsiin risteilylle mut sekin on tosi vaikee järjestää kun pitäis saada joku aikunenki mukaan. Ootan sitä, että ei oo tollasia ongelmia :DD. Ja just vähän aikaa sitte kirosin sitä, että en pääse näkemään esim. Pariisin Kevättä ikinä kun se on Tampereella kun sen keikat on melkeinpä aina k-18....

Mulla on nyt kyllä viikonloput täynnä, mut tekis silti mieli suunnitella kaikkee.

Meiän luokalla on tosi monta tyyppii joita ois niin ihana valokuvata, mut en uskalla alkaa oikeesti sopimaan mitään. Ja en tiiä, että osaisinko selittää et minkä tyyppisiä valokuvia haluun. Mut jos sitten joskus uskaltasin! :) Sillon voisin jopa sanoo että oon ylpee itestäni.

Tänää oli ruottin koe, tuntu, et se ei menny ihan nii huonosti ku ois voinu, mut jos nyt oon ihan rehellinen, niin mua ei kamalasti ees kiinnosta, vaikka siitä tuliski huono numero. Varsinkin kun mun yläastee taso oli jo sen verran heikkoo et kuhan ei siitä tipu. Ehkä mä sit ryhdistäydyn ens jaksossa :D, tai joskus.

Tänää näin Nellii koulun jälkeen, oli tosi kivaa jutella taas kaikesta :33. Just tänää mietin, että kui siistii on, että mulla on tollanen ystävä, että voi oikeesti puhuu ihan mistä vaan ja ei tartte koittaa olla mitää ku toine tietää jo et millanen oot. Ja muutenkin että mulla on nii ihania ihmisiä ympärillä vaikka en kerkeekkää kaikkia nähdä tarpeeks, viikossa vois olla muutama päivä lisää mun puolesta. 

Kaikki vaatteet tuntuu tällä hetkellä tosi tyhmiltä :(( Vois käydä joku päivä kirppiskierroksella.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti