keskiviikko 19. joulukuuta 2012

And may all your Christmases be white

Mulla alkaa onneks periaatteessa lomailu jo nyt, tänään oli viimenen työpäivä ja kaks seuraavaa päivää koulussa on tosi helppoja. Ihanaa kun kerkee taas valokuvata ja lukee ja kirjottaa ja tännekki saa jotai elämää :D. Mulle on tulossa tosi rento joululoma, en oo buukannu siihe mitään isoo ja aattelin oikeesti lomailla enkä ottaa mitää isoja paineita mistään.

Ens viikonloppuna on vielä jonkin verran tekemistä, pitäis leipoa ja ehkä pitää pikkujouluja kavereiden kanssa ja käydä kummipojan synttäreillä. Ja sit mun pitäis siivota huone ja vaatehuone siistiks, tällä hetkellä ne näyttää siltä, et siellä ois riehunu joku trooppinen myrsky.

Mä tykkään hirveesti joululauluista, ja nyt on ollu oikeesti tosi kivaa kun bussissa soi aina joku radiokanava joka soittaa vaan joululauluja. Muutenki mä rakastan joulua, se on vähän niinkun pidennetty tavallista kivempi sunnuntai, ja sunnuntai on mun lempi päivä.

Tän päivän hyvä puoli pakkasessa: lumisade on kevyttä ja ihanaa ja kaunista :3.
Tän päivän huono puoli pakkasessa: jatkobussi oli taaaaas myöhässä illalla ja mä jäädyin ihan täysin. Se ei oo kauhee kivaa, et huulet on yhtä kirkkaan siniset kun sun sähkönsiniset sukkikset. ( btw en tajuu et miks en vaan pistäny niitä farkkuja ku ois voinu olla jonkinverran ehkä lämpimämpää :D )

Ps. Ihanaa ku voin vihdoin käyttää noita ihania tonttukorviksia mitkä sain Ellulta vuos sitten joululahjaks! :3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti