lauantai 1. joulukuuta 2012

Kun taivas palaa

Ihanaa kun on lunta! Ja mä vihdoin sain mun hiuksiin jotain tolkkua, jei :3.

Seki on ihanaa, et on joulukuu, saan ihan luvan kanssa kuudella joululevyjä ja fiilistellä tumblris joulukuvia ja ettii joululahjoja. Ja voi juoda tosi paljon kaakaoo.

Mä paastoon nyt ekasta adventista joululoman alkuun karkista ja sipseistä, se on oikeestaan tosi hyvä juttu koska sit joulu tuntuu vielä enemmän joululta kun saa syödä kaikkia joulusuklaita ja muita.



fbIMG_90262 fbIMG_90252 fbIMG_90142 fbIMG_89722 fbIMG_89422 fbIMG_89072 fbIMG_88612 fbIMG_87872 fbIMG_87652

4 kommenttia:

  1. hei makeita kuvia! :) ihana toi missä on toi valkonen kissa :---)

    mikä sun tumblr muuten on? voin sitten seurailla sua : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoss! :)) Tällee tosi luovasti dyedwater.tumblr.com :DD

      Poista
  2. aa no hei eipä munkaan nimi oo sen luovampi :DD aah, mä lähetän sulle jonkun viestin siellä ihan vaan sanoakseni moi, se olen minä suomalainen ihminen joka satunnaisesti kommentoi sun blogia anonyymina : DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha en onnistu nyt vastaa yksityisesti ku mun tumblril on joku suuriki ongelma mut Moi! :D

      Poista