tiistai 4. joulukuuta 2012

It started getting better but it's easy not to fight when I'm not with you

Ennen mun järkkäriä mulla oli pieni Canonin Ixus pokkari, vähän sen jälkeen kun sain järkkärin hajos siitä koulussa näyttö, niin että kuvaa ei nää oikeestaan yhtään ennen kun se on koneella. Sillo järkkärin raahaaminen joka paikkaan oli suht helppoo ja hukkasin pokkarin laturinkin joten se sit loju vuoden rikkinäisenä hyllyssä. Mut nyt kun järkkärin kantaminen on paljon vaikeempaan kun kauheen painavaa laukkua ei jaksa millään raahata, niin on harmittanu kun joku kuva on jääny ottamatta kun ei oo vaa ollu kameraa, kännykässäkin se on sen verran laadukas koska mulla on ihana ikivanha nokialainen. Tässä viikonloppuna siivotessa törmäsin siihe mun mystisesti kadonneeseen laturiin ja tajusin et voin alkaa kantaa sitä mukana, niin saan otettuu ees jonkinlaisia kuvia usein. Ja ehkä se tuo vaan jännitystä kun ei yhtää tiiä et millasia kuvia saa :D. Ja ei noi musta oo ihan nii järkyttäviä kumminkaan? :D


Tänää kävin Nellin kanssa syömässä koulun jälkeen Pancho Villassa, kerrankin mulla oli rahaa tarjota :3.
 Onneks kohta alkaa loma, saa vihdoin ees vähä levätä.


fbIMG_5444 fbIMG_5448 fbIMG_5452 fbIMG_5456 fbIMG_5461 fbIMG_5463

2 kommenttia: