perjantai 28. joulukuuta 2012

(puolikas) vuosi 2012

Teen tän mun vuositsekkauksen nyt kahessa erässä ihan vaan koska oon niin laiska. Mä tykkään miettiä sitä et mitä tuli tehtyy ja jeejee nyt sen voi tehdä täällä!

Tammikuun kohokohta oli ehottomasti mun ja Nellin Lontoon reissu, rakastuin kaupunkiin ihan täysin ja varsinkin Notting Hill vei mun sydämen. Lumet myös tuli tammikuussa, ja käytiin teatterissa ysiluokkalaisten kanssa.
 Helmikuussa juhlittiin ystävänpäivää koulussa ja käytiin kavereiden kanssa syömässä. Mä myös kuvailin Nellin kanssa aika paljon. Koulussa oli jossain vaiheessa transupäivä ja pidettii Jannin kanssa tyttöjen iltaa.
 Yhteishaku oli ja meni. Käytiin kavereiden kanssa kuuntelemassa Kls.sää Vilppulassa hurjan suurella keikalla. Kuukauden kohokohta oli ehottomasti maailmanparashuippuleirikoulu, josta voisin puhuu vuoden, oli ihan mielettömän siistii ja pakko lähtee joskus uudestaa Lappii ton porukan kanssa. Huippua! Mä myös kuvailin Ellun kanssa :3.
 Käytiin Nellin kanssa pispalanharjulla kuvaamassa. Viivillä oli megasiisti sweet sixteen, ja jossain vaiheessa Viivin kanssa opeteltiin rullaluistelee. Mä myös kuvailin itteeni aika paljon :D.
 Ahhh toukokuussa tapahtu ihan sikana kaikkee kivaa! Oltiin perheen kanssa viikko kreetalla, Rethymnonis, oli ihanaa ja paljon jäätelöö. Kuvailtiin Nellin kaa ysin päättärikuvia ja Katja teki kasvomaalauksia meille. Meillä oli myös huippu ysienpäivä!
Olin kavereiden kaa kylillä. Kävin Nellin kanssa lapissa pitkällä viikonlopulla, ens kesänä uusiks! Mä myös osallstuin NuHan kanssa roolipeliin ja kuvailin Nean kanssa.


Loput sit viikonlopun aikana :3.

6 kommenttia: