sunnuntai 16. joulukuuta 2012

It's beginning to look a lot like Christmas

Olin perjantaina ostelemassa joululahjoja ja yötä Nellillä. Katottiin pari leffaa ja sit oltiin vaan. Ja mun joululahjabudjetti jopa piti hahaa! Sit eilen illemmalla menin Sannille pikkujouluilemaan muutaman luokkalaisen kanssa, osa jäi yöks mut koska ihanat bussit tulin ite jo eilen kotiin ja mun piti muokkailla kuvat heti mut sit mun veljet oli kirjailmellisesti hukannu meiän läppärin ( en ees ymmärrä et miten se on mahollista :D se on viel sellanen iso läppäri et ei sen pitäis kauhee helposti kadota ) ja tulin siihe tulokseen et oon niin väsyny et en kykenen mihinkää järkevää nii menin vaan nukkumaan.

Mä rakastan aamuja. Mä tykkään siitä et herään ennen kymmentä ihan pirteenä ja sit saan juoda teetä ja syödä aamiaista ihan rauhassa. Äiti oli ostanu meille jonkun teevalikoiman, ja siellä oli omenan kanelin ja rusinan makusta teetä, tuli joulufiilis kun sitä joi. Tänään mä saan vihdoin paketoida joululahjat :3 Ja ehkä mä saisin joulusiivouksenkin tehtyä jotenkin, vaikka ens viikolla oonkin kolme iltaa töissä.

Sannilla oli ihania miniminimini kissavauvoja, ja niitä tuli valokuvailtuu ihan hirveesti koska minikissat on ihania :3

Michael Bublén joululevy on vieläki kiva. Se on jotenkin niin amerikkalaista :D. Nii joo ja otin luokkalaiselle profiilikuvan taannoisella viikolla :3.


.. miks meiän kissa on vaan tollanen pötkö? :D

6 kommenttia:

  1. ääääää! Toi pikku kissa on niiiin söpö c:
    tehtiin muuten kaverin kanssa uus blogi jos haluut käydä kattoo ;D
    http://wearepolarbears.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiiinpä :33 se oli ihan sairaan ihana :3

      Ja oo käyn tsekkaamassa :D

      Poista
  2. aw anselmihan se sielä! : -- D ja mun vauvat<3

    VastaaPoista
  3. Veera mitä vittua : ------ D mee roskiin. Mä voin vetää kivoja juttuja sua vastaan tässä ;)

    VastaaPoista