sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Loppu lähenee

 Heinäkuussa oli herättäjä-juhlat. Oltiin Nellin ja Nean kanssa Jasmin luona Alavudella. Mä myös asuin Nellillä 5 päivää kun sen porukat oli poissa, Neakin tuli muutamaks päiväks sinne, oli ihan huippuu. Nii joo ja käytiin jätskillä Pispalanharjulla Miian kanssa. Vitsi näihin vaikee valita kuvat!
 Ostin lukiokirjoja. Vähän ennen koulunalkua käväistiin Nellin kanssa lintsillä, ja vähän koulun alun jälkeen oltiin porukalla kattomassa Madagascar 3Dnä, nii joo ja tollon käytiin Nellin kaa syömässä tosi usein koulun jälkeen :D.
 Mulla oli ihan syyskuun alussa prinsessa synttärit :3 Kävin Ellun kanssa Tampereella. Tutustuin paremmin mun luokkalaisiin ja meillä oli ykkösten päivä. Me myös käytiin kuvisryhmän kanssa Helsingissä.
 Nea ja Nelli oli meillä syömässä. Mä olin Viivillä yötä ja Katjuskallakin oli synttärit jossai vaiheessa. Nii joo ja Jannin kanssa pidettiin taas tyttöjen iltaa :).
 Meillä oli huiput halloweenjuhlat! Tampere kuvasin tollon myös yksin :D. Jossain vaiheessa oli maata näkyvissä-festarit jotka oli taas ihan huiput! Yks viikko näin Nelliä ehkä kolme kertaa peräkkäisinä päivinä koulun jälkeen :D
Koulussa oli Puurojuhla, ja ruovesiläisten kanssa pidettiin pikkupikkujoulua :D Jouluaatto oli ja meni, ja jossain vaiheessa kuuta pidettiin Viivin kaa Matthew Gray Gubler ilta.



Kaiken kaikkiaan tähä vuoteen on mahtunu ihan hiiiiiiiiirveesti kaikkee! Mä en voi ees uskoo et mitä kaikkee on tapahtunu, ja toivon, et ens vuoskin olisi kiva.

2 kommenttia:

  1. unohdit mein pikkujoulut ! mur - sanni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noku siiyä ei löytyny kuvaa ja kerroin vaan kuvista :(

      Poista