tiistai 8. tammikuuta 2013

Anywhere you might be you can help the world see what His love's about

Mä olin tänään muutaman koulukaverin kanssa tanssitunnilla, se oli mun eka oikee tanssitunti koskaa ja päädyin sinne täysin ja ainoostaan ylipuhuttuna. Mut sit se ei ollukkaa kauheeta ja kauheen vaikeeta, vaan itteasiassa tosi kivaa. Jos mulla ois vähän enemmän aikaa ja rahaa niin mä voisin harrastaa tanssia ihan oikeestikki, ainaki ton tunnin perusteella. Ja ei mun koordinaatio ollu vuodessa onneks minnekkään kadonnu, ehkä se 11 vuoden jumppapumppa pohja oikeesti autto ees vähäsen vaikka en mikää superlahjakas ookkaan :D.


Mä tässä mietin, et mitä jos en oliskaa päätyny mun luokalle. Mä päätin muutamaa päivää ennen yhteishakua, et haen täyspitkälle. Ja nyt tiiän et se on yks mun elämän parhaista päätöksistä. Ja mun luokka on paras, oikeesti.

Onneks mä kerkesin lomalla nähdä mun muita kavereita, on ihan mahtavaa kun on tollasia kavereita jotka tuntee sut ihan läpikotasin, ja joiden kanssa ei tartte stressata mitää.

Ehkä kaks kaveriporukkaa onkin vaan hyvä asia.

hmm randomkuvia taas.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti