torstai 3. tammikuuta 2013

You wouldn't happen to have any animal crackers, would you?

Mä tykkään ruuanlaitosta, ja oon meidän porukasta se joka tekee muille ruokaa. Eilen tein Viiville, Nealle, Jasmille ja Joonalle ruokaa Viivillä. Sit katottiin leffoja aluks Joonan ja Jasminkin kanssa mutta myöhemmi Nean ja Viivin kanssa. Sit lopulta meidän piti mennä nukkumaan siinä kolmen maissa kun tiedettiin, että Katja on tulossa joskus aamulla  päivällä..  No lopulta sit puhuttiin jostain tosi turhasta viiteen, ja melkein samalla sekunilla kun me lopulta käytiin nukkumaan alkoi Viivillä hoidossa ollu Katjan kääpiöhamsteri pitämään bileitä siellä sen häkissä. Ja  sit lopulta Katja ilmesty Viiville jo kymmenen maissa. Viivi oli nauranu mulle ja Nealle kun koitettiin nukkua aamulla.

Ja sit katottiin vielä muutama leffa Katjan kanssa. Mut oli tosi tosi kivaa, vaikka ei kuvia taaskaan oikein jaksanu eikä kerenny ottaa.

Ostin Ginasta ( josta en oo oikeesti ostanu vaatteita ehkä vuoteen o.O ) harmaan takaa pitkän mekon alennuksesta. Ja se onkin oikeesti tosi kiva!

Oon onnistunu hukkaamaan mun mpn jonnekkin. Vois koittaa huomenna ettii sen. 


2 kommenttia: