tiistai 1. tammikuuta 2013

Can we hold on?

Rakastan tota mun uutta verhoo. Ja oon saanu jo hankittuu astioita ja muuta mun kämppää varten jee :3.


Huomenna mennään Viiville pienellä porukalla, mä teen ruokaa. Ollaan nykyään oikeesti melkein aina Viivillä, niillä on vaan parasta kun sen vanhemmat on kivoja, ja sen veli ei asu enään kotona ja niiden talo on oikeesti keskellä metsää. Varsinki kauhuleffoja on iha mahdottoman kiva kattoo siellä. Vaikka yksin kauhuleffat onki kamalia. Mä oon huomannu, että mun leffamaku on kehittyny vuodessa hirveesti, asiaa on varmaa auttanu se, että katoin viime vuonna ehkä pari sataa elokuvaa, välillä saatto olla viikko jonka aikana katoin yli kymmenen.

Mä en tiiä mitä lupaisin tänä vuonna. Ehkä mä haluun vaan elää ja koittaa olla stressaamatta pikkujutuista.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti