torstai 24. tammikuuta 2013

If you look in my heart you will find

Mun piti  kerrankin keskittyy kaikilla tunneilla tällä viikolla ja ottaa itteeni niskasta kiinni, koska koeviikko kuumottelee ens viikolla, niin tottakai minä, joka oon ihan super harvoin oikeesti kipeenä nii saan jonkun kauheen kuumetaudin. Eilen oli tarkotus muokkailla ja julkasta jotain vähä vanhempia kuvia ja olisin halunnu kuvaillakki, mut en päivän aikana poistunu sängystä kuin hakemaan juotavaa.  Mulla on tosi matala normaali ruumiinlämpö, 34,9-35,2,  niin pelkkä 38 kuume oli jo ihan hirvee, mut onneks se on nyt helpottanu ja sain nukuttuukin yöllä.

Ihanaa kun ulkona on jo paljon valoisampaa, vielä muutama viikko sitten puol kolme kun koulu loppu, oli jo ihan hämärää, ja nyt kun tulin tiistaina kolmelta lähtevällä kaupungin bussilla rajalle, mistä mut sitten haettiin, oli vasta kotona hämärää ja kello oli jo puoli viis.

Tän päivän suurin saavutus oli varmaan se et mä kehityin sanajahdissa.

tässä muutama hassu kuva kun oltiin koulun jälkeen maalailemassa kavereiden kanssa.

2 kommenttia: