perjantai 4. tammikuuta 2013

I recall going madly in love with you

Oon ihan liian rakastunu värikkäisiin posliiniasioihin. Muutenkin astiat on inhottavia ja kieroja, koska niitä löytää kirppareilta ja kiertiksestä tosi halvalla tosi hienoja ja pelottaa missä kunnossa mun tulevan kämpän kaapit on sit kun oikeesti voin ostaa sinne kaikkee. Tänään mä ostin sinne söpön kiinalaisen nuudelikeittokuhlosysteemin, tai sellasen, kyllä kaikki tietää. Nyt pitäis vielä löytää kolme koska tartten tasaluvun. Onneks se sentään makso vaan 50 snt.


Mä en ymmärrä ihmisiä jotka kaihtaa kirppareita. Kai se on sit joku päähänpinttyny mielikuva siitä et vaatteet on likasia ja joku on kuollu niissä. Mä oon ihan pienestä kiertäny kirppareilla. Muistan kun joskus oikeesti tosi pienenä, ehkä just ja just kouluikäsenä olin isän kanssa myymässä tavaraa Lielahdessa sellasella suurella kirpparilla, ja sit joku taiteilija tuli siihen samalla kun piirtelin koiria ( mulla oli pienenä aina tollasia kausia jollon piirsin vaan jotai tiettyä :DD ehkä mielenkiintosin oli se kun halusin piirtää takaa päin katsottuna alastomia ihmisiä vesiväreillä ) ja sit se sano, että ei osaa piirtää koiria ja pyys mua näyttää.  Mutta tosiaan ainakin puolet mun vaatteista on kirppareilta. Täällä ei niitä kauheen montaa oo, mutta täällä on ihan loistava kierrätyskeskus josta löytyy tosi paljon tavaraa jos vaan ettii.


Mun piti nähdä tänää Ellua pitkästä aikaa kunnolla, mut se meni ja torkku vähän pidempään kun oli tarkotus niin lopulta käytiin vaan syömässä, tai no mä söin koska en ollu syöny aamiaista ja kello oli kuitenkin jo kolme :DD.


2 kommenttia: