tiistai 15. tammikuuta 2013

It wiggled around like marmalade jelly

Lukiossa on oikeesti rankempaa. Kyllähän siitä oltiin sanottu, mutta mä olin odottanu silti jotain muuta, vähän eri tavalla rankkaa. Mun piti ottaa rennommin loman jälkeen, mutta mitä vielä, tää viikko on ehkä kiireisin tähän asti. Eilen olin töissä, tänään oon tehny kouluhommia ( jotka muute aina annetaan tälleen kivasti kaks viikkoo ennnen koeviikkoo.. ), huomenna jään koulun jälkeen maalaamaan kuvistyötä et saisin senkin valmiiks, ja illalla vielä ysien tutustumis iltaan lauleskelemaan kuoron kanssa, torstaina töihin ja sieltä toiseen esittely iltaan ja perjantaina mennään koulun jälkeen juhlimaan Saran synttäreitä pikkuporukalla Raxiin. Nii joo ja tosiaan lauantaina on lähtö viideltä. Mut ehkä tää nyt tästä pikkasen helpottais.

Mä kirjoitin esseen aiheesta nuoruus, oli meinaa oikeesti vaikee aihe ja oon ylpee et sain kirjotettua.

M'ä tein myös erittäin selkeen suunnitelman mun koko lukion kursseista.

Onneks viikonlopusta tulee kiva.


2 kommenttia: