sunnuntai 9. lokakuuta 2011

10 things I like about my life

Olin Nellillä yötä perjantai lauantain ja Nelli oli meillä yötä lauantai sunnuntai, ja oli parasta! ♥ Perjantai istuttii yöllä Nelli pihakeinussa Rikun kanssa ihan randomilla ja lauantaina herättiin kuudelta, ja oli tarkotus lähtee kuvaamaa, mut sit me vaan keskusteltiin henkeviä ja nukahdettiin uudestaan ja nyt ei oo mitään hajua, että mistä me ees puhuttiin! :D Ja tosiaan, nukuttiin sitten kaheksaan ja sängystä päästiin ylös vasta yheksän-kymmenen aikaan, ja kuvaamaan päästiin sitten vasta joskus kahdentoista maissa, mut ei se mitään, koska oli ihan sairaan helmee. Näsinpuisto on kyllä yks Tampereen ihanimmist paikoista, varsinkin nyt kun siellä on lehdet muuttunu keltasiks, näsinpuistosta käveltiin sitten vähän eteenpäin ja bongattiin matkalla ( tai no Nelli oli bongannu jo aikasemmin ) uudessa päivässä nähtäviä rakennuksia, ja tän jälkeen mentiin yhen iha mielettömän siisteillä graffiteilla varustetun sillan alle kuvailemaan. Onnistuttiin myös hukkaamaan tosi mystisellä tavalla Nellin linssinsuojus, mut onneks Nellin tet paikasta käytiin sit ostamassa ( tai no nelli osti ) uus. Sit jossain vaiheessa päivää haettiin meidän kamppeet Nellin luota ja käytiin ostamassa kreps(?) with nutella, vai miten se meni ja ranskalaista toffeeta hämeenpuistossa olevalta eurooppatorilta, ne toffeet oli ihan järkyttävän isoja.
  Hankitaan muuten Nellin kanssa viis ( vai kuus? :D ) lasta ja niiden nimiks tulee Tuisku, Sade, Pyry, Syksy ja Myy :3. AINIIN, melkein unohdin, huomattiin että meidän elämä on niin mukavaa ja alettiin jakamaan rakkautta kaikille, te ootte niin kivoja :3

Eilen sit mentiin vielä kylille ja oli ihan sairaan helmee siihen asti kunnes mulla alko vähän väsymys painamaan päälle ja  mä sit istuin ehkä viimesen tunnin laiviksen lämpimässä vessassa, mut ei se mitään, eli oltiin Joonan, Petran, Artun, Allun, Heidin ja aluks vielä Katjan ja Nean kanssa kylillä. Ja arghhh ku ei millään muista kaikkee mitä tuli tehtyä, sit vielä istuttiin Nellin kanssa yöllä meidän pihassa kattomassa tähdenlentoja joita mä näin huimat kaks ja paistettiin makkaraa vähän huonommalla menestyksellä. Lopulta sit meidän keskustelu alko olemaan sellasta et kumpikin oli ihan kujalla.  Mutta niin on ollu kyl ihan sairaan helmi viikon loppu! Tänään mä aattelin läskeillä ja kattoo Paholainen pukeutuu pradaan :).

ja tosiaan ne kymmenen asiaa:
1. Mun tulevaisuus on tällähetkellä täysin mun hallinnassa, oon alkanu tajuamaan koulussa, mulla on lukio katottuna ja kämppäkin valmiina :)
2. Mulla on maailman ihanin paras ystävä joka tajuu mua ja jaksaa mua ja on vaan niin ummetusmies ♥
3. Mulla on liuta muita ystäviä jotka on maailman helmeintä porukkaaaa ♥

4. Mä pääsen vihdoin matkustelemaan :D Oon lähössä ens keväänä ainaki Lontoosee ja Tukholmaan ja vielä muuallekki mahdollisesti
5. Kohta on mnf ja mulla ois tarkotus tutustuu uusiin ihmisiin ja mä pääsen kattomaan Skillettiää
6. Nyt on syksy, syksy on ihana
7. Sakke nukkuu tossa vieressä ja se on niin söpö
8. Sain nukuttuu hyvin ja nyt on pirtee olo
9. Enää viikko kouluu ennen lomaa
10. Saan kohta sipsejä :D On ollu koko viikon kauhee himo niihin

ps. anteeks näin monen kuvan lisääminen, toivottavasti nää toimii
Nudeilla huulilla



Nelli ja Riku... :D


Tosiaan unohdin farkut kotiin joten menin sitten sukkiksilla, shortseilla ja neuleella :3













































Petraaaaaa ♥'

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti